blogg igen

Tjabadoo =) Börjar om mitt bloggande här, min gamla blogg blev så tråkig!
Så här har iallafall min dag sett ut:
Vaknade klockan kvart i 11 av att Hedvig ringde och sa att hon va 30 meter från mitt hus, en timme tidigare än hon skulle komma så jag fick väääldigt bråttom!
Vi åt lunch och kollade på Hey Baberiba
Sen gick vi ock köpte jordgubbar och godis, mums!
Satt oss i lekparken och hade picknick, haha =)
Cyklade iväg till en park där vi va ett tag, en tjej som va 7 år började prata med oss och pratade väldigt länge,
Åkte hem och spelade singstar
Hedvig åkte hem
Jag försökte få The Sims att funka *datanörd*

Ska fixa headern finare, men det gör jag imorgon :)

Nu ska jag sova!
Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0