Liseberg!


Liseberg igår med syrran <3 Fett kul!
Vi åkte allt, förutom barnkarusellerna såklart ;)
Balder va skitläskig haha fast ändå rolig ofc :D Höjdskräcken va också jätte rolig:D
Vi köpte korten dom tar i balder och flumride, jag ser sajkad ut på båda :P
Sen tog vi kort inne i ett hus och så satt dom kortet på en tröja och så står det Göteborg 2008 på den =) Okej, dålig förklaring men iafl ;)
I en karusell, satt en kille bredvid mig och höll i sig i mig, haha:| och så förklarade han hur det kändes att åka, sucksuck.
Och i höjdskräcken satt också en kille brevid mig och ba "oh nej, oh va högt, oh"  haha :)
Sen såg vi Patrik Isaksson och Lotta Engberg som uppträdde & sen va det dags att åka hem till Uppsala igen =)
Kom hem klockan 1 i natt och vaknade klockan 2 idag och jag är fortfarande jättetrött:P
Fett rolig dag på Liseberg § =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0